Monday 27 May 2013

AraRossa + Arora Concept in Beauty


Bertepatan dengan tittle,Kali ini Arasha Resources membawakan gabungan antara bunga-bungaan dan intipati kewanitaan.Antara yang telah di R&D oleh pemilik utama Arasha Resources dan team gabungannya,Maka terhasil produk yang mengabungkan kemahiran,ilmu dan kecintaan kepada warna...



 
 
(Hahaha..Bukan Untuk Dimakan,Tapi untuk membantu melambatkan penuaan dan sebagainya,bersesuaian dengan ramuan yang dicampurkan)
 
 
(Antara yang terhebat penghasilannya)
Bersesuaian dengan wanita korporat yang memerlukan kulit yang bersih tanpa cela,pipi yang merah semulajadi,ibarat pauh dilayang,dan melambatkan proses penuaan. Formula ini dihasilkan bertepatan dengan kehendak pelanggan.
 
 
Ramuan yang terdiri daripada bijian kopi,inai dan rumpai laut,akan terus memberikan 'Nature Beauty' kepada pengguna nya.
 
Inai : Memberikan kemerahan semulajadi kepada pengguna dan kesegaran dalam menempuhi tugasan harian.
 
Bijian kopi : Membantu sel-sel mati,jeragat hilang dari kulit.
 
Rumpai Laut : Yang mempunyai daya rangsangan untuk melambatkan dan seimbangkan kolegen pada kulit,seterusnya dapat menstabilkan kelembapan pada kulit,tiada lagi garisan-garisan halus dan kedutan yang terjadi apabila kulit kering dan serapan kelembapan tidak terjadi..
 
Dengan gabungan dari alam,diserikan lagi dengan intipati Rosemary dan Geranium membantu lagi Wanita kekal berseri dan Tampil Muda dengan aura yang dipinjamkan dari bungaan asli.Selain daripada itu,fungsi yang tidak dapat disangkalkan lagi dengan intipati keduanya yang amat sesuai dengan perjalanan harian sebagai seorang wanita.

No comments:

Post a Comment